Torsdag, Snart FREDAG

Lina är på väg, befinner sig någonstans i london mellan stensted och Marylbone, sista tåget hit ut till beaconsfield går 00.20, hon måste hinna!!!hoppas hoppas!

Igår speöade Newton Faulkner på HMV hammersmith apollo arena i london, de var fullsatt och jag och Sandra var där och njöt av newtons sköna personlighet och atristeri! han var helt kanon, humor blandat med riktigt bra musik, och vilket gitarr spel! han kan sin grej den där snubben!
Det har varit en riktigt kul vecka de här, började i måndags med Mamma Mia musikl. åh herregud va bra den va. Kan bero på att man är svensk och är uppfödd med låtarna men vilket drag de var, man kunde bara inte sitta still. Är helt klart att rekomendera om man har vägarna förbi london.

I tisdags jobbade Biba sin första dag på nya jobbet, hon har inte jobbat en dag på 6år så hon var med all rätt dödstrött när hon kom hem efter en hel dags arbeta. Mer jobb för henne betyder också mer jobb för mig med barnen och med det kom en välbehövlig löneförhöjning. mm de gillas!

På söndag blir det maskeradfest på walkabout, förfest på the church och sen raka spåret till walkien, känner på mig att de kommer bli knaon! jag är riktigt festsugen nu!

blev ett kort inlägg den här gången...

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Bättre ett kort inlägg än inget alls Hanna.

Kul att höra att du fått löneförhöjning och kanske också mer jobb,

Vad jobbar Biba med?

Hoppas att ni hade kul på Walkabouten.

Hadetallrabäst!!! Kramar från Gunilla

2010-03-21 @ 21:30:24
Postat av: Gunilla

Hanna!!!!!

Dags för uppdatering!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 18:20:52
Postat av: Irene P Thorsell

Jag ser fram emot nästa blogginlägg, läste på FB att ni haft en kul helg;)

2010-04-05 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0