Camden Market.

ojoj vilket ställe! Helt klart en ny plats som kommer med på listan över favorit ställen i london! Jag har varit där en gång tidigare men jag vet inte vad felet var då men jag tyckte helt enkelt inte speciellt bra om området. Jag tyckte det var mysigt och härligt att det har sin egna stil men det fick inte högre beryg än ok. Idag tog vi en ny tripp dit och jag fick ett helt nytt intryck! Jag ville inte åka därifrån! Det fanns hur mycket som helst att kolla på och den ena unika efter den anra bara ploppade upp utmed vägen! Allt kändes så mycket mer eget än resten av london och camden har verkligen ALLT.
Jag är RÄTT avundjuk på de andra som är där och festar ikväll.Själv hade jag lovat att jobba hos en annan familj från kl 3-11 så jag var tvungen att åka ganska tidigt från London, lite trisst men jag kommer definitift åka tillbaka till Camden inom en snar framtid!

Jag är nyss hemmkommen från det andra stället där jag jobbade idag och har vrait nere och pratat lite med Will nu innan jag ska krypa ner i sängen.
Han berättade att han och Jack hade städat garaget idag och hittat två levande möss!!!! uuuuha! de finns nog inget jag hatar mer än råttor och möss. Äckliga, krypande, håriga saker. Det värsta är ju när man hör skrpljudet av klorna när de kryper omkring. Kommer sova kass inatt!
Något annat gulligt som hände i morse var att Georgia kom in i mitt rum på morgonen och ville krypa ner i min säng och sova där ett tag inna  det var dags att gå upp. Supergulligt, jag hade självklart inget emot de utan hon hoppade upp i min säng och somnade på min arm. Jättesött! Hojn brukar annars tassa in i Föräldrarnas rum på morgonen, ja vet inte hon kanske bara gick fel den här morgonen men jag blev glad iaf:)

Nu kallar sängen, ska läsa lite i "snabba cash" innan jag somnar tänkte jag.
Helt klart en bok jag rekomenderar!

sov sött!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Snabba Cash!! Det är väl något man behöver i London?

Camden Market. det låter som om vi ska besöka det nästa gång vi besöker London.

Hadetgött och Kramar.

2010-03-07 @ 10:52:07
Postat av: Irene P Thorsell

Jag undrar varifrån du har fått det där med råttskräcken, äpplet faller ju inte långt från trädet eller hur? Puss o kram Mammi

2010-03-16 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0