Äntligen fredag igen!

mmm fredag och den underbara fredags känslan har infunnit sig. Ikväll blir det en sväng till äldsta puben i england med tjejerna. Ska bli kul,vi har mycket snack att ta igen nu efter en veckas jobb.

I torsdags åkta Biba ( mammam i familjen) till Dubai på samester med syrran och deras mamma. Hon ska stanna tills på måndag och ska jag vara riktigt ärlig så skulle jag inte ha något emot om hon stannade några dagar till. Jag, Will(pappan i familjen) har haft det så himla bra! ingen stress, men man får ändå mer grejer gjort! Allt är så himla mycket mer avslappnat och barnen verkar också må bra av att lugna ner tempot lite. Kan inte minnas att det aldrig förr inte har gråtits morgon , middag, kväll. Dr här två dagarna har de knappt varit några tårar alls!
Jag är också mycket mer avslappnad! Märker nu vilken skillnad det är. Nu har man liksom inte behövt göra allr i 120km/h och man har inte behövt tänka på vad man får och inte får äta, om man får leka med barnen eller inte. Alltså fattar ju nu vilket jäkla kontrollfreak hon är!

Men men så kan de vara.

Igår var det mening att jag skulle babysitta men de visade sig sen att jag inte behövde de. Jag och Kirsty hade tidigare under dagen varit och handlat vin, pizza, ost, kex, vindruvor och choklad som vi skulle smaskat på medan barnen sov men nu var Will hemma ist men de behövde vi ju inte ställa in vår lilla fest för utan vi bunkrade upp allt i tv rummet och kollade på "around came Polly" jättego film. Och maten smakade också himla bra!!

nu smsade sandra tt hon var på väg så bäst att göra sig klar!
ha en bra fredags kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

wihooo! nya inlagg ramlar in titt som tatt nu hanna, fortsatt i den andan! :)

2010-03-06 @ 21:57:01
Postat av: Hanna

hmm de är nog tyvärr bara ett sting av dåligt samvete för att jag uppdaterar så så dåligt i vanliga fall, lite kompensation du vet:) eller så är det pga våran plan;)

2010-03-06 @ 23:42:18
Postat av: Gunilla

Va roligt att du hittar bloggen oftare så att vi här hemma också kan vara lite uppdaterade.

Kram.

2010-03-07 @ 10:55:01
Postat av: Irene P Thorsell

Jasså, lite gott att äta till filmen också =)

2010-03-08 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0