Helgen!

allderles för länge sen den här bloggen blev updaterad nu igen, händer titt som tätt tycker jag!
Just nu sitter jag i min säng men en ömmande nacke som är resultatet av på tok för mycket headbangande igår på den italienska nattcluben "revolution" här i beaconsfield. Jag och töserna från jordans tillbringade kvällen och lördagens första småtimmar där . Kvällen hade innan planerats som filmkväll men det slutade med en himla lyckad utekväll på Beaconsfields enda "club". Kvällen börjades inne på Sainsburys där vi köpte med oss ett par små burkar dricka av nåt slag, små behändiga burkar som inte tog stor plats i väskan och som diskret och bra kunde plockas upp och fylla på våra tomma dinkglas. Är man au pair får man faktiskt göra så för man är allderles för fattig för att ha råd med drikar en hel kväll! Mycket dans, inte så himla vackert alla gånger, men attans va kul vi hade. Apdansen har numera fått ett ansikte!Mycket skratt och sällskap av hög klass satte guldkant på min lördagskväll!

Idag blev det shopping i HW för de sista slantarna av vad som var kvar av denna veckas lön, pengarne räcker inte många dagar kan jag lova men de gör inte så mycket för man känner att man gör det bästa av det här året iaf och att man passar på å njuta. Lever med  mottot "äh, man måste unna sig lite då och då" i tankarna .
Riktigt nöjd med mina inköp dag är jag också, blev en hel del prylar och käder från primark, ett par svarta jeans från river island, som jag nog för övrigt får säga är en av favoritbutikerna här! Blev lite annat smått och gott från andra butiker också, känns bra att ha utökat garderoben lite! Det var jag och sandra som åkte ihop till HW imorse
och efter nån timme så slöt Carolin, Sandras jättegoa granne upp med oss inne på primark och lustigt nog så stötte vi senare ihop med Sandra E, Sara och My som också var och shoppade i HW. Blev en fika och mer shopping ihop med dom!Blev helt enkelt en mycket trevlig dag!

Skönast av allt är att det imorgon är söndag, vilket innebär ännu en ledig dag! Tänkte jag skulle cykla bort till Gymmet på morgonen och vara med på ett conditionspass, får se hur det verkar. Har inte varit med och på något gruppträningspass än så ska bli kul att se hur det funkar! Kommer definitivt inte att bli det sista iaf! Sen funderar jag på att cykla bort till My och pussla lite på vårt 2000 bitars pussel som vi köpt in för att få gnugga geniknölarna lite och ha någontin att sysselsätta sig med när man har någon timme eller två till övers!
Blir nog en ganska lugn och skön dag!
Hoppas ni har det bra allihop!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Shoppa på och bränn punden. Varför skall de ligga i börsen och skräpa?

Kul att du kan uppdatera också emellanåt.

Hadetgött! Kramar från oss på Gästgivarevägen.

2010-01-24 @ 18:36:18
Postat av: Hanna

aa ska försöka att updatera oftare:P

2010-01-24 @ 19:42:58
Postat av: Irene P Thorsell

Ja det låter som en riktig helkväll, vilket bekräftas när man kollar bilderna på FB ;)Puss och Kram på Dej

2010-01-25 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0