Tummen upp!

Måste säga att känslan inför resterande halvåret jag ska tillbringa här i england för tillfället är väldigt god! frukost och allt annat i morse gick som smort, eftermiddagspasset igår gick också väldigt bra, och det känns som jag kommit hela familjen lite närmare. Barnen är inte alls så mammaiga som de varit förut och Biba och Will är otroligt hjälpsamma och tålmodiga med alla min frågor. Stort plus att huset numera börjar lika ett bebott hus mer än en byggarbetsplats också! Sen är de ju inte fel att det finns himla mycket att de fram emot nu de sista 6 månaderna. Det är fler som kommer och hälsar på och det ska bli skitkul verkligen! Både sandras och mina päron har bokat biljetter den 11 febuari, som är redan om en månad!åh längtar redan massor! och sen kommer resten av min kära familjen i mars på en liten visit.
Jag och sandra pratade igår om att det typ bara är 25veckor kvar som vi ska vara här, och när man sa de så lät det typ som ingenting!. Det betyder att vi bara har 25 helger på oss hinna med allt som ska ses och upplevas här i london! vi får verkligen lägga på ett kol nu om vi ska hinna med allt:)

Fick ett bra tips av Biba igår om att kolla lastminute.com för billiga musikal och teaterbiljetter!
musikaler känns helt som min grej!:)

Stor tumme upp för att Sandras nya familj verkar kanon ocks, och för att hon verkar trivas jättebra!

ha de gött!
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Irene P Thorsell

Ja, det är inte oändlig tid i London så ligg i så ni hinner med allt som är värt att se i London. Grattis på namnsdagen HANNA. Kram Mamma

2010-01-05 @ 20:11:36
Postat av: Mari

Gå och se Mamma Mia...den är helt underbar! Särskilt om du tycker om ABBA.

2010-01-05 @ 20:29:35
Postat av: Gunilla

Jag längtar till den 11 feb. Skall bli jättekul, vi får väl gå in på sidan om biljetter och kolla om vi kan hitta bra biljetter. Kramar!!

2010-01-06 @ 11:52:52
Postat av: Gunilla

Jag längtar verkligen till den 11 feb. Skall bli jättekul. Vi får gå in på sidan och kolla om vi hittar några bra biljetter.

Sköt om dig och dina barn. Kramar

2010-01-06 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0