Onsdag.

Idag gick frukostpartiet otoligt bra med barnen, de var väldigt samarbetsvilliga och på gott humör, då är det alltid roligt att ha barnen. Efter att Georgia, Jack och Biba åkt iväg till skolan var jag och poppy kvar och väntade på att byggjobbarna skulle komma. De är här igen nu för att fixa till sker som blev fel eller som de glömde att göra förra gången, men vad jag har fattat för så var de här för sisat gången idag iaf. Jippi!
När de kommit och jag låst upp och släppt in dom tog jag och Poppy en promenad till lekplatsen så hon fick springa omkring lite och få en nypa frisk luft!
Väl hemma igen satte vi på en gammal 80-tals skiva och dansade loss lite blandat med att leka med tågbanan. Poppy såg så jäkla härlig ut när hon dansade till nån gammal dänga,jag låg dubbelvikt av skratt!

Nu på kvällskvisten har jag och Kirsty varit på ett boxercise pass, det var nog det sämsta pass jag någonsinn varit på. Ingen fart alls, ingen variation eller kombinationer, ingenting. Instruktören fick en inte motiverad för fem öre utan gick omkring med solglasögon och truckelkeps och visade någon övning då och då bara, däremellan fick man liksom stå och slå lite bäst man ville. Nä svett, fart och fläckt ska det vara!
Ska gå på två andra pass imorgon tänkte jag, fitness ball och circut, ska bli kul att de vad de är för nåt!

sov gott!
puss

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det är bra att komma igång med träningen. Det är väl inte så där nyttig mat i England? Och så ni är i form med lite fotboll när och om ni kommer hem.

I morgon är det redan fredag. Och vart tog denna vecka vägen. I morgon blir inte Work Out utan After Work i Bränningen.

Gillar det bättre än Work Out faktiskt,

Hadetgött och Kram på dig.

2010-01-28 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0