Nöjd!

Finns det något bättre att komma hem efter ett stenhårt träningspass där musklerna värkt av smärta men man har varit så jäkla envis att man inte gett sig utan bara bitit ihop och kört tills sista tonenrna från sterion dött ut, svetten har sprutat och man vet att träninsvärken kommer vara ett faktum imorgon! in i duschen sen ett varmt mål mat framför tv och sen bara gå upp och läsa lite innan man somnar och vet att man kommer sova djupt,väldigt djupt.
Nä jag tror fasen inte att det finns något bättre än det! Jag känner mig riktigt bra just nu! körde ett body pump pass på gymmet ikväll, och det känns så jäkla bra nu!
Älskar att träna igen, endorfinerna bara rusar genom kroppen! Gymmet är kanon, det är ganska litet men de har jättebra gruppträningspass, och alla de vanliga maskinerna. Det är ett väldigt bra sätt prata med folk också, suveränt för engelskan. Jag har satt som mål att prata med minst 5 nya människor varje dag bara för att träna liksom. Började i söndags;) Än så länge har det gått väldigt bra iaf, ska försöka hålla i denna positiva trend!
Imorgon ska jag och Kirsty, min Irländska granne, gå på ett boxercise pass, kan nog bli sjukt jobbigt och väldigt kul!
Vi två var ute och gick en sväng idag här i området, hon är skittrevlig och väldigt rolig!Det är jättegött att ha nån så nära som man bara sticka över till då och då!
Biba och Will är ute och käkar Pizza på Pizzaexpress så jag är barnvakt, barnen sover så det är himla lugnt och skönt här!
Ska skypa lite med Sandra nu, sen blir det sängen, lite läsning innan bara. Läser "genom dina ögon" nu, femte boken av Stephanie Meyer, inte lika bra som twilight serien som helt ok!
Ha de bra allesammans!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0