back again!

Kom tillbaka till ett england som spirade av vårkänslor(!) idag, nu när man vant sig vid smällkalla vintern där hemma känndes de fjuttiga -1graderna här som rena vårvärmen, solen strålade och inte ett moln syntes till!
Nu på kvällskanten känns de precis som vanligt, precis som innan jag åkte hem över jul och nyår. Det roligaste idag var att träffa barnen igen, de blev jätteglad över att se mig igen, verkade det som iaf. Fick tillochmed hjälp att packa upp alla grejer, det var en del för som vanligt blev det en del övervikt! Jag är nog dock sysselsatt hela kvällen med att vika om alla kläder och lägga in det i garderoben igen. Men de var kul att träffa dem iaf!
Huset har de varkligen jobbat med medan jag varit borta! måcket mer organiserat! många flyttlådor kvar att packa upp men hel del bättre nu måste jag säga!
Aja nu ska jga ta å lägga mig, det är tröttsamt att resa kan jag tala om!

sov sött allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0