updatering 5/4-10

Ännu en updatering på g, efter påtryckningar från vissa mamm-håll! ( ni vet vilka ni är).

ok, senast jag skrev var precis innan Lina kom hit gissar jag så jag plockar upp tråden där och berättar lite snabbt om vad som hänk, ok? gött.

Lina kom fram välbehållen och i tid den 18/3, hon hann med alla tunnelbanor och tåg som planerat, underbart! måste säga jag ver riktigt imponerad att hon och Karin fixade allt med tunnelbanor osv! bra jobbat! Jag mötte Lina på stationen här i beaconsfield vad tolvtiden på natten tror jag och sen begav vi oss av hemmåt för nattmacka! Det var så jäkla skönt att se henne igen! Man märker hur mycket man sakant vissa människor när man väl ser dom igen!
Dagen efter jobbade jag två timmar medan Lina sov! På eftermiddagen tog vi en fika med Kirsty,min kära granne, på vårt älskade Costa! Sen rundvandring i hela beaconsfield. Bra dag!

Helgen spenderades i London ihop med Karin, Linn och Lisa. Karin och Linn har jag inte träffat sedan västgöta,vilket är typ 4 år sen,så det var jättekul att träffa dom igen! Hade aldrig räknat med "återträff" i london av alla platser.
Söndagen spenderades på utestället walkabout, det var askul ända fram tills jag upptäckte att både mobil och kamera blivit stulna ur min väska! Mys och Eleonors kamera var också spårlöst försvunna! sjukt dålig stil! Det tog liksom energin ur hela kvällen!
Helgen och måndagen fick i ett rasande tempo och allderles för snart var det dags för tjejerna att dra till flygplatsen igen, men med ett antal kilo tyngre resväskor än på hitresan. Tack så jättemycket för besöket, de piggade verkligen upp!

Onsdagen 24/3 drog jag och sandra*2 in till high wycombe och shoppade loss 80-tals kläder på primark! Det var dags för 80-Tals fest på tigertiger på fredagen så vi ladda upp rejält! Vi köpte en himla massa färgglade grejer, allt från skor till hårband inhandlades. vi körde 80-tals stilen till max! på onsdagkvällen efter att jag hade slutat cyklade jag bort till Sandra i jordans där vi klippte till t-shirtarna lite och provade hela outfitten, passade perfa! Senare kom även My över. Blev en trevlig kväll med mycket skratt som vanligt!

På fredagen var det äntligen dags för vår efterlängtade premiär på tigertiger i london, en stor nattklubb precis vid piccadilly circus. Jag Sandra, My och Carro åkte in till hotellet vi bokat så fort vi slutat jobba och gjorde oss iordning på hotellet. Älskar kläderna vi hade på oss! Lovar att lägga upp bilder när jag har några, hade ju tyvärr ingen kamera att ta egna bilder med den här gången...
Väl inne på tigertiger kunde vi snabbt konstatera att vi ver de ENDA  som var utklädda, så himla tråkigt! Alla var jätteuppklädda, inte alls vad vi hade räknat med, så full fart mot toan och klädbyte! Jag hade som tur var en extra kjol och en t-shirt med mig i väskan, tog med det ifall att, och tur var det! Kvällen blev kanon iaf! hade riktigt kul! Tror vi var hemma på hotellet vid halv 5 igen.

På söndagen åkte jag och Kristina in till Hw och käkade lunch för hon hade fyllt år i veckan och kvällen de var ute och firade var jag tvungen att sitta barnvakt. Vi gick det ett asgott kycklingställe som hette nando's, det var jättemysigt och maten var kanon!

Onsdagen den 31/3 fyllde jag 20 bast! inte illa. Dagen firades på Zizzi's på kvälllen! tack så jättemycket för allt tjejer, ni kan då allt fixa till det! (Kirsty: tanks a lot for everything on last wednesday!, You made my day!)
Familjen här var jättgullig mot mig hela dagen och och hade hängt upp ballonger i huset och blommor runt om min dörr, very sweet.
Ändå kändes det helt fel att inte vara hemma på födelsedagen, första gången jag firade utan min familj och de saknades verkligen! samma rutiner som det varit varje år var iår inte alls de samma och det kändes fruktansvärt tomt!

Fredagen hade vi egentligen tänk gå ut och sen ha sleeppover hos grannen min, men det blev ändrade planer för jag ver tvungen att babysitta på kvällen. Så ist blev det bio på lördagen och sedan tacos och allderles för många flaskor vin på lördagskvällen, det ihop med singstar och två lovely girls blev en kalaskväll! Sleepover på det och sedan lataste söndagen ever var precis vad som behövdes just nu!

Idag, måndagen 5/4 har hela familjen Lloyd plus mormorn och jag varit i cliveden, ett jättefint område med parker och slott. Tydligen så bodde några väldigt infytelserika människor där ett antal år sedan. Jättefint område måste jag säga, riktigt imponerande. Jag hade en jättebra dag och det var kul att bara spendera lite tid ihop med familjen. Barnen är ju bara för söta! Jack släppte nog inte min hand under hela tiden förutom när vi spelade rugby eller rullade ner för kullar.
Han kom med en rolig kommentar igår förresten, Kristina sov här och hon är från tyskland. Jack frågade vem som pratade bäst engelska och jag sa att hon gjorde det and jack said that he thought i spoke better english than her, and i said that i loved him, he looked at me and said: Well, i'm not gonna marry you!
Imorse berättade han om att Poppy hade ätit choklad med hela ansiktet igår och att han skulle ha mått illa om han själv hade ätit så mycket! Och efter sa han helt spontant att det är för att hon äter så mycket choklad som hon är så tjock! Han sa de så himla spontant och det lät så himla kul så jag kunde bara inte sluta skratta! Sackars lilla Poppy !

Det var allt som hanns med idag, nu blir det sängen!
ha de fint folket!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu har du varit duktig, Hanna. Kul att läsa vad som hänt. Väntar spänt på nästa inlägg. Och du, blev du nobbad på giftermål?

Kramar från oss.

2010-04-06 @ 17:33:19
Postat av: Irene P Thorsell

Jag saknade dej också på din födelsedag. Men vi tar igen det se´n. Puss o Kram Mammi

2010-04-06 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0