långtisdag

Jag har börjat bäva lite inför tisdagar och torsdagar nu för tiden, det har blivit mina långdagar. Biba har börjat jobba två dagar i veckan, vilket visserligen är superbra för mig för jag tjänar mer men jag måste erkänna att jag är rätt trött på barnen efter en hel dag. Och med alla tre så blir det ganska körigt! En drar i ena armen och vill spela fotboll, en drar i andra och vill leka sjörövare medan poppy ligger på golver och skriker efter uppmärksamhet. herregud, vad gör man? Min plan är alltid att försöka komma ifrån huset så mycket som möjligt och alltid ha saker på lager att göra, för att hålla dom sysselatta så att de inte tänker så mycket på att de leker alla tre tillsammans.
Poppy har kommit in i tvåårstrotsen nu också vilket inte gör det ett dugg lättare. Allt är nej och hon börjar veta vad hon själv vill, jobbigt! Det var mycket bättre när det bara var att sätta henne någonstans med lite leksaker så kunde hon sitta där ett tag men de funkar tyvärr inte lngre! Well well. Idag var iaf mormorn här på förmiddagen så jag hade superbra hjälp. Tyvärr var hon tvungen att åka efter lunch för hennes underbara golden retriever mådde dåligt så de fick åka till vetrinären, jag håller stenhårt tummarna för att hon blir bra snart igen!

Kvällen har varit lugn annars, jag och Biba köpte hem pommes med mycket salt som vi satt och glufsade i oss frmaför "fame",  har inte sett filmen innan och jag får nog säga att jag tyckte den var ganksa bra, underhållande men inte kanon.
Däremot var jag, Sandra och Kirsty på bio och såg " the blind side" häromdagen och den var riktigt bra! den rekomenderar jag verkligen.
http://www.youtube.com/watch?v=5hn5-pxWM6k

Imorgon jobbar jag endast en timme på morgonen och sen en på kvällen, jag undrar vad jag ska passa på att göra däremellan? hmm känns som jag måste uttnyttja dagen! vi får se hur de slutar! Det är väldigt tomt på folk här nu måste jag säga, inte kul alls! Sandra E, Eleonor, Kirsty, Martina,Pernilla, Carro är bortresta och My har sina föräldrar här. Astomt helt enkelt! Tur att några guldklimpar är kvar iaf, Sandra kommer hit imorgon kväll och hämtar lite filmer, blir najs att se na igen!

natti natti!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu är jag verkligen imponerad av dig Hanna!!!!!

2010-04-07 @ 16:21:45
Postat av: Hanna

jamenvisst vettu Gunilla! nu jäklar...

2010-04-07 @ 16:23:49
Postat av: Irene P Thorsell

Tur att det bara är en tisdag och en torsdag varje vecka eller hur =)

2010-04-13 @ 19:29:53
Postat av: Hanna

mm, de är bra tur de!

2010-04-13 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0