lOndon!



Harrods!



Vi hann ta några bilder innan vi blev tillsagda att man inte fick ta kort på varorna iaf:) plus att de kallade oss Madame!



Sandra och jag på Harrods.



Hyde Park.



Japp vi är riktiga turister! :) En dag i London dår alldreles för fort! här är vi redan på väg tillbaka.Man hinner aldrig så mkt som man hade tänkte sig från början! Om det är någon som funderar på att kankse komma och hälsa på, GÖR det! London är en kanonstad! och jag skulle bli asglad över lite besök och få se lite kända ansikten:)

Dagen avslutades med sushi, en ny favorit för min del!

Kommentarer
Postat av: Irene P:Thorsell

Jag hoppas verklgen att du köpte mössan du hade på dej på kortet, den var häftig=)

2009-11-18 @ 22:10:41
Postat av: Hanna

haha nepp de blev ingen mössa den här gången, aningen för dyr för min smak, 3500kr!!

2009-11-18 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0