Vad händer?

irriterande! jag trodde att det skulle räcka med en maginfluensa den här veckan men icke, så vad händer, jo trummhinnan spricker!
Eller ja vet inte om den har spruckigt för ja har inte varit hos någon doktor. Men Biba sa att hon hade haft samma symtom för fem år sedan och då var hennes trummhinna sprucken...Det började igår eftermiddag när jag och barnen var ute och spelade fotboll, eller jag och Jack spelade. Georgia och Poppy gjorde sandkakor. Började känna lite smärta i ena örat och det blev bara värre och värre. När jag skulle sova gjorde det helt sjukt ont, plulserade och smärtade som bare den. När de var som värst gjorde ljudet av mina egna hjärtslag att jag låg och vred mig. Trodde seriöst jag skulle spy av smärta! Gick ner och tog en Ipren typ när värken började sprida sig upp i huvudet också och efter de så blev det mycket bättre, Dock rann det jättetunt blod och nåt annat ur örat hela natten...Idag hör jag nästan inget alls på vä öra, känns som nån har stoppat in stor fet bomullstuss i örat på mig...Någon som känner igen eller vet vad det kan vara. Biba tror att det är trummhinnan och att det kommer läka av sig självt nu. Men en sprucken trummhinna känns lite konstigt, jag gjorde ju inget speciellt...
Aja de löser sg säkert, lite jobbigt att inte veta vad det är och att inte vara hemma när de händer bara..

ikväll ska jag och Sandra fixa fredagskänslan med film och choklad iaf, blir fint de!
Längtar till luciaframträdandet vi ska på imogon också!mys mys!

Trevlig helg!!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Finns det inte någon jourhavande doktor som kan kolla, kanske??

2009-12-11 @ 21:07:43
Postat av: Hanna

Vet inte...ja väntar och ser hur de är efter helgen, är de inte bra då får jag la gå nånstans:)

2009-12-11 @ 22:43:11
Postat av: FREEDA!

hjäälp! läskigt! :O hoppas det går över sötfis :)

2009-12-13 @ 01:03:22
URL: http://missfreda.blogspot.com
Postat av: Linda

Men hänipäni då! låter ju inte alls topp juu. Men vi får hoppas att det går över. Mne nu är det inte långt kvar du tills vi kan ses, längtar efter dig!

puss

2009-12-15 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0