usch och blä..

Hade tänk mig att vakna upp som en ny människa idag efter den lite mindre braiga dagen igår, så jag laddade med en lång natts sömn. Det hjälpte  inte ett skvatt. Åkte på en maginfluensa ist så  har leget i sängen hela dagen idag, en banan och ett glas vatten är vad jag fått i mig. De känns rätt ok när jag ligger ner men när jag ställer mig upp vänds hela magen utochin känns de som. Inte kul!
Hoppas verkligen att de här vänder snart för de håller inte att slösa bort tiden i sängen, finns berydligt bättre saker att göra!
jaja inte mkt att göra åt. Får hålla humöret uppe med att Sandra hittat ny familj, att vi ska på Lucia framträdande i sv kyrkan på söndag och att jag får träffa Kömpisarna Mallan och Danne på måndag och tisdag :)

Nu ska jag sakta men säkert gå och borsta tänderna coh sen krypa till kojs. Ska bara ta av Poppy sina stövlar först för de vägrade hon göra när hon skulle gå och lägga sig. Hon är helt tokig i sina skor, och hon är bara 1,5år, hur ska de sluta?? Biba hade väldigt problem med barnen ikväll faktist, de var inte många minuter det inte skreks och gräts ikväll. Jag var jättetacksam att jag inte behövde hjälpa till..
aja bäst att sova nu!

Sov sött!
Puss

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Barnen var kanske griniga för att du inte tog hand om dem????

2009-12-11 @ 16:41:27
Postat av: Hanna

aa måste ha varit de;)

2009-12-11 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0