Julstämning

Åh jag myser så gott innombords nu när all julbelysning börjar kommer upp samtidigt som dagarna blir mörkare, det är så underbart att krypa upp ,ed en kopp varm choklad och en do bok då! jag gillar de sjukt myckte just nu iaf, kommer förmodligen vara väldigt less på de om ett par veckor!
Bäst att passa på att njuta så mycket som möjligt!
Jag har mått rätt bra idag faktiskt, återhämtade mig snabbare än vad jag trodde ja skulle efter den totala urtömningen igår, tur de. Höll på att bli tokig av att bara ligga i sängen. Fick i mig en banan och en macka idag iaf så kände att energin sakta börjar komma tillbaka. Så nu på kvällskanten kännde jag en nypa lite frisk luft skulle sitta fint. Lindade in mig i min nytillverkade halsduk, mössa och vantar och begav mig ner mot stan, och gissa vad jag stötte på, en julparad! De var värsat julmarknaden i Beaconsfield idag med tomtetåg, kör, och massa matstånd osv... Var jättemysigt att bara lufsa runt där ett tag å ta in alla julkänslor och juldofter! mm jag gillar julen!

Nu är jag tillbaka på rummet igen och sjunger med till låtarna på julradio.se
" vår juuuulskinkaaa haar ryyymmt, det tycker vi är gryymt""
tur att jag är själv i huset :)

Take care folk!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Irene P Thorsell

Skönt att du är på benen igen, hoppas du inte har smittat ngn annan!

2009-12-10 @ 20:32:42
Postat av: Gunilla

Urtömningar av kroppen är inte så jäkla mysigt. Hörde även att en av Sandras pojke hade det. Hoppas hon inte blir sjuk nu innan helgen då ni skall ha en massa kul för er. Men nu dröjer det inte så många dagar tills vi ses.

Du äter väl inte din chokladkalender i förväg???

Kram Gunilla & CO

2009-12-11 @ 16:39:50
Postat av: Hanna

aa! stackars Sandra som fick torka upp skiten!inte kul! haha nedå jag fuskar inte med kalendern, bara en bit per dag:)

2009-12-11 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0