dagen!

gaaasshhh idag har inte varit någon bra dag! inte alls. Malin har fått agera sandsäck på msn ikväll, tack för de:)
Inget frugerade bra idag helt enkelt. Så nu ska jag ta och föröka glömma den här dagen och gå och lägga mig tidigt så blir de förhoppningsvis bättre imorgon.

I fredags var jag och 4 andra svenska au pairer från jordans ute på en lite, verkligen liten lokal pub o seer Green, det var supermysigt. Det var en sån där pub dä samma människor har hängt år ut och år in så alla kända alla, så när vi fem strövade in fick vi en och annan förvånad blick.
Det visade sig vara en mycket trevlig skara människor på denna pub så det blir nog ett antal fler besök där!

Lördag och söndag jobbade jag hela dagarna för Biba och Will var iväg på bröllop så jag, Bibas mamma och sandra tog oss ann att ha barnen själv över helgen. Det gick som smort och Bibas mamma var hur gullig som helst. När föräldrarna väl var hemma igen, aningen senare än vad de lovet tog jag cykeln till Cam och jobbade fyra timmer hos henne också, så det var en fullspackad helg den här helgen också. Gött å tjäna lite extra pengar iaf. De ska jag försöka spara till nästa vecka när mallan och Danne kommer över:) Blir sweet de, ser fram emot de helt sjukt mkt!

Det var en otroligt snabb uppdatering om vad som hänt de senaste.
ska försöka skriva snart igen.
Take care

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0